فرار مي کنم اما کجا ؟ نمي دانم


فرار مي کنم اما کجا ؟ نمي دانم

نمي رسم به نگاهت ، چرا ؟ نمي دانم
سکوت کردم و آخر علاقه ام لو رفت

چگونه عشق تو شد برملا ، نمي دانم
براي چشم تو کاري نداشت کشتن من

گذشت از سر جرمم و يا ... نمي دانم
غم نبودنت آنقدر سخت و مهلک نيست

که فکر بودنت اين لحظه با ... نمي دانم
بيا که باور دوري براي من سخت است

 صداي گريه ي من رفته تا ... نمي دانم
خدا به جاي توجه به ناله هاي دلم

چه کار مي کند اين روزها نمي دانم
چقدر فاصله افتاده بين اين دو نگاه

مرا که کشت جدايي تو را  نمي دانم



نظرات شما عزیزان:

نیره السادات حسینی
ساعت23:08---2 اسفند 1392
فوق العاده
بهترین سایت کسب درآمد از بیت کوین
هر بیت کوین = $800
حتما این وبلاگ رامطالعه کنییییییید
http://freebitcoin.loxblog.com/


آرزو
ساعت16:35---13 خرداد 1391


snowyangel
ساعت20:51---9 اسفند 1390
سلام دوست عزیز مطالبت واقعا عالین اگه خواستی به وبلاگ منم سر بزن


منتظرم







_________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, 20:29 |- یه عاشق دلشکسته -|


ϰ-†нêmê§